16 روش کسب درآمد اینترنتی که شما را میلیونر می کند| مناسب همه

16 روش کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد آنلاین یکی از پرطرفدار ترین روش های کسب درآمد در دنیا هست، در این پست با یک درآمد همراه باشید تا 16 روش تست شده کسب درآمدی که شما را میلیونر می کند را بدانید..

16- کسب درآمد از اپلیکیشن و بازی

کسب درآمد آنلاین با برنامه نویسی و بازی سازی

چند سال قبل خبری از اپلیکیشن ها و بازی های پرطرفدار ایرانی نبود ولی حالا همه چی فرق میکنه افراد از پتانسیل بسیار غنی درآمد زایی در اپلیکیشن ها و بازی باخبر شدن و یکی از روش های درآمد زایی برای برنامه نویس ها و بازی نویس های ایرانی  ساخت برنامه و بازی هست ، برخی از اپلیکیشن‌ها که پرداخت داخلی دارند (یعنی شخص برای خرید یک سرویس، دسترسی به اطلاعاتی خاص یا دسترسی به امکانات ویژه به طراح اپلیکیشن پول پرداخت می‌کند) حتی مبالغ خیلی بالاتری درآمد دارند که البته درآمد آنها در مارکت‌های اندروید برای همه قابل مشاهده نیست.
اپلیکیشنی که طراحی می‌کنید و برای فروش قرار می‌دهید می‌تواند دارای اطلاعاتی مفید یا ابزاری مفید و کاربردی باشد. فرض کنید شما بصورت قدم به قدم نحوه افتتاح یک حساب پی پال را می‌دانید، می‌توانید این اطلاعات را بصورت اپلیکیشن اندروید درآورید و با قیمت 2000 تا 20 هزارتومان در مارکت‌های اندروید به فروش برسانید. یا اینکه اپلیکیشن را به رایگان قرار دهید ولی شخص برای دسترسی به مراحل پیشرفته‌تر کار  ساخت حساب پی پال و نحوه سودآوری از خرید و فروش دلار لازم باشد مبلغی را به شما پرداخت کند. نوشتن اپلیکیشن برای شخصی که در برنامه‌نویسی اندروید مهارت ندارد زمان زیادی خواهد گرفت، زیرا ابتدا باید زبان برنامه نویسی و بازی سازی را یادگرفته و این روش زمانبر است. برای افزایش سرعت در کار، طراحی و ساخت اپلیکیشن را به طراح واگذار کنید یا اینکه از اپلیکیشن‌سازهایی مانند برنامه ساز استفاده کنید.

 

15- کسب درآمد با ساخت و انتشار ویدیو در آپارات ،یوتیوب

کسب درآمد اینترنتی آنلاین با آپارات و یوتیوب و اشتراکذای ویدیو

میلیون ها بازدید روزانه در سرویس های اشتراک ویدیو درآمد مناسبی برای سازنده های ویدیو می باشد. از آموزش ساخت کشتی کاغذی گرفته تا جدیدترین دابسمش ها و... شاید کسی از درآمد این ویدیو ها خبر نداشته باشه ولی همین الان آپارات به ازای هر بازدید 20 ریال پرداخت میکنه یعنی اگه شما 1 ویدیوی با بازدید 2 میلیون داشته باشید درآمد شما 4 میلیون تومان می باشد حالا اگه شما روزانه 1 الی 50 ویدیو به آپارات ارسال کنید درآمد شما انفجار رخ میده!!!! آپارات یک کپی هست بله درسته کپی یوتیوب که در یوتیوب هم امکا ن کسب درآمد وجود  داره اونم به دلار البته باید حساب پی پال داشته باشید اگه شما در خارج از ایران هستید یوتیوب بهترین گزینه برای کسب درآمد از اشتراک ویدیو هست

14- کسب درآمد با استخراج بیت کوین

کسب درآمد با بیت کوین

در سال 2019 عجیب ترین روش کسب درآمد استخراج ارز های دیجیتال که شما رو ثروتمند خواهد کرد. صنعت استخراج بیت کوین در ایران یک شغل شناخته شده و شما با سرمایه مناسب می تونید یک مزرعه استخراج بیت کوین احداث کنید و درآمد ایده آلی داشته باشید
انتقال سریع و با کارمزد پایین به حساب‌های دیگر، نداشتن مرکزیت و صاحب، عدم وجود مشکلاتی مانند تحریم، عدم امکان بلوکه کردن آن توسط دولت‌ها و بسیاری مزایای دیگر (که شاید برخی از آنها ترسناک به نظر برسد) باعث رشد شگفت‌انگیز این ارز دیجیتال از سال ۲۰۰۹ تاکنون شده است. کارشناسان می گویند تا سال 2020 قیمت بیت کوین به 20.000 دلار خواهد رسید، برترین کار برای ایرانیان عزیز کسب درامد با استخراج بیت کوین هست چون تفاوت زیادی بین ریال و دلار هست این روش کسب درآمد بسیار سود آور هست.

 

 

13- کسب درآمد با دریافت / اشتراک گذاری فایل(دانلود/آپلود)

کسب درآمد با آپلود و دانلود

یکی از راه های دیگر برای کسب درآمد در دنیای اینترنت آپلود فایل توسط شما و قرارداد لینک دانلود آن در سایت یا کانالتان هست تا کاربران شما اونو دانلود کنند ، به ازای 1000 بار دریافت فایل های شما در سرویس های مختلف تا 5000 تومان دریافت می کنید. در ابتدا شاید چندان دانلودی نداشته باشید ولی اگر سایت یا کانالتون حرفه ای بشه فقط 100 الی 500 فایل نیاز دارید تا 1000 بار دانلود بشه تا روزانه .500.000 تومان درآمد داشته باشید از سایت های ایرانی آپلود بوی در این زمینه فعالیت دارند

12- فروش شارژ  ایرانسل/ همراه اول (فروشگاه آنلاین)

فروش شارژ و کسب درآمد

فروشگاه شارژ ایرانسل و همراه اول برخی شرکت‌ها امکان ساخت فروشگاه کارت شارژ را به رایگان فراهم کرده‌اند و به ازای فروش هر کارت شارژ، تا ۵۰ درصد از سودشان را به حساب شما واریز می‌کنند. برای کسب درآمد بالا از این روش، نیاز است ترافیک هدفدار زیادی به سایت شما وارد شود. سود فروش شما از کارت شارژ ۲۰۰۰ تومانی همراه اول ۴۰ تومان و ۲۰۰۰ تومانی ایرانسل ۲۰ تومان است. بنابراین اگه فرض کنیم هدف شما کسب درآمد روزانه ۴۰ هزارتومان باشد، باید روزانه ۱۰۰۰ شارژ ۲ هزارتومانی ایرانسل یا ۵۰۰ شارژ ۲ هزارتومانی همراه اول بفروشید تا به این میزان سود برسید. این رقم فروش، نیازمند داشتن روزانه ده‌ها هزار بازدیدکننده است و جذب این میزان بازدیدکننده (با توجه به رقابت سنگینی که در این زمینه وجود دارد و الان هزاران سایت و سیستم فروش شارژ به وجود آمده) مشکل است.

11-کسب درآمد با طراحی لوگو/بنر/گرافیکی

کسب درآمد با طراحی لوگو و فتوشاب

شما با فتوشاپ یا دیگر نرم افزار های ادیت و ساخت عکس های گرافیکی  آشنایی دارید؟
اگر جواب شما مثبت هست نونتون تو روغنه با ساخت یک وبسایت و قرار دادن چند نمونه کار و تبلیغ هدفمند شما مشتری های خوبی دریافت خواهید کرد.
مثلا یک شرکت میخواهد یک لوگو برای خوشون بسازه و با یک سرچ سایت شما باز میشه به نمونه کار ها نگاه میکنه و از یکی خوشش میاد و اونو به قیمت پیشنهادی شما خریداری میکنه حالا 1 میلیون یا 10 میلیون فرقی نمیکنه اون پول داره و میخره

10- درآمد از پیام رسان تلگرام

کسب درآمد با تلگرام ، کسب درآمد واقعی بدون سرمایه،کسب درآمد با کانال تلگرام،کسب درآمد با ربات تلگرام،کسب درآمد آسان با تلگرام

حتما با کانال‌های تلگرام و درآمد هنگفتی که برخی از آنها دارند آشنایی دارید.
آمار بالای استفاده ایرانیان از تلگرام بر هیچکس پوشیده نیست حتی با وجود فیلتر شدید و مخالفت دولت بازم بعید است شخصی یک ایرانی گوشی هوشمند داشته باشد ولی تلگرام روی آن نصب نباشد. وجود بالای ۲۵ میلیون ایرانی در تلگرام، این روزها این اپلیکیشن را به عنوان یکی از برترین راه‌های کسب درآمد، تبلیغات و فروش تبدیل کرده است. درآمد از تلگرام خود به طیف وسیعی از روش‌ها تقسیم می‎شود، از فروش کالا و محصولات و اجسام فیزیکی گرفته تا دریافت وجه به ازای تبلیغات، معرفی محصولات دیگران، ساخت ربات، ارائه خدماتی مانند افزایش ممبر (عضو)، افزایش ویو (بازدید) پست‌ها و… شاید انواع روش های مختلف در این پیام رسان برای کسب درامد وجود داشته باشه

9- جذب زیرمجموعه برای سایت ها

کسب درآمد با زیرمجموعه گیری،کسب درآمد با عضویت،کسب درآمد با معرفی،کسب درآمد با دعوت

سایت های گوناگونی در اینترنت هستند که بجای صرف هزنیه های سنگین برای تبلیغات از روش زیرمجموعه گیری و کسب درآمد استفاده می کنند تا کاربران خودشون رو افزایش بدن مثل پی 98 که به ازای هر 1 زیرمجموعه 1000 تومان پاداش میده و بعد از عضویت هم برای هر فعالیت خرید یا فروش0.5 درصد از تراکنش رو به شما خواهد داد.

8- نوشتن کتاب و فروش آنلاین آن

نویسندگی و شروع کسب درآمد

برای کسب درآمد از این روش، کافیست موضوعات پرطرفدار که درباره آن منابع آموزشی کمی وجود دارد را بیابید و یک کتاب الکترونیک درباره آن موضوع تهیه کنید، سپس کتاب را در سایت خودتان یا سایت‌های دیگر برای فروش رسانید.
این روش به دلیل اینکه اتوماتیک است و نیاز به تحویل محصول ندارد (خریدار پس از خرید محصول را دانلود می‌کند) یکی از روش‌های بسیار سریع کسب درآمد است.
نکته مهم در این روش، دانستن چگونگی یافتن موضوعات پولساز، نحوه گردآوری اطلاعات و جمع‌کردن آن در یک کتاب و سپس نحوه بازاریابی و فروش آن است.
یک راه ساده برای یافتن موضوعات پول‌ساز، مشاهده فایل‌های پرفروش در سایر فروشگاه‌های فایل است تا بدانید چه موضوعاتی پرطرفدار است. برای فروش کتاب می‌توانید از سایت‌هایی مانند ketabrah.ir استفاده کنید. این سایت‌ها در ازای دریافت درصدی از قیمت کتاب، آنرا در سایت برای فروش قرار می‌دهد.
راه دیگر فروش کتاب‌های الکترونیک، انتشار یک فصل آن بصورت رایگان و قراردادن لینک خرید نسخه کامل در انتهای فایل است، این روش تاثیرگذاری بسیاری دارد زیرا رفته‌رفته با پخش شدن نسخه رایگان کتاب شما، لینک خرید نسخه اصلی نیز همراه آن در دسترس تعداد زیادی از افراد قرار می‌گیرد. در استفاده از سیستم‌های واسطه‌ای که به ازای فروش کتاب شما، پورسانت دریافت می‌کنند یک روش سریع برای معرفی کتاب شما به افراد زیاد است.
اگر پورسانت بالایی برای کتاب‌تان در نظر بگیرید و سایت موردنظر دارای بازاریاب باشد، افراد بیشتری برای معرفی کتاب شما وقت صرف می‌کنند زیرا با اینکار پورسانت بالاتری نصیب‌شان می‌شود پس همین الان شروع به نوشتن کتابتان بکنید.

7- ثبت دامنه  سایت و خرید و فروش آن 

کسب درآمد با فروش دامنه
خرید یا ثبت دامنه و قراردادن آن برای فروش، می‌تواند یکی از راه‌های جانبی یا اصلی کسب درآمد باشد. بسیاری از افراد با تصور اینکه هر دامنه‌ای ارزشمند است، با پیش‌فرض‌های اشتباه اقدام به ثبت دامنه‌هایی می‌کنند که هیچ ارزشی ندارد. برای کسب درآمد از این روش، باید تجربه و صبر بالایی داشته باشید. مثلا اقدام به ثبت دامنه eroiajdjoef.ir هیچ نوع منفعتی ندارد چون کسی به دنبال چنین دامنه ای نیست برای ثبت دامنه و فروش ان باید به رند بودن و خواستار آن توجه کنید مثلا link98.ir
ثبت دامنه‌هایی که در آینده پرطرفدار می‌شود به دلیل اینکه بازدهی بسیار بالایی دارد، از روش‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری در اینترنت است. یک دامنه با پسوند ir در سایت طلاهاست فقط سالیانه ۴ هزارتومان و پنج ساله ۱۲ هزارتومان است، همین دامنه اگر به درستی ثبت و انتخاب شده باشد، با مبالغ بالایی (حتی بیش از ۱۰۰ هزارتومان) به فروش می‌رسد.

6-تهیه دوره آنلاین و فروش آن

کسب درآمد با ساخت دوره آنلاین

دوره‌های آنلاین مطالبی بصورت ویدئویی، تصویری (عکس)، صوتی و یا حتی بصورت متنی هستند که در چند درس ارائه می‌شوند و مشکلی از مخاطب را حل می‌کنند یا اینکه مطلب مفید و کاربردی به کاربر می‌آموزند. این دوره‌ها در موضوعات مختلف یافت می‌شود. کافیست عبارت “دوره‌های آنلاین” را در گوگل جستجو کنید تا نمونه این سایت‌ها را ببینید.
دوره‌های آنلاین مانند فروش فایل و کتاب الکترونیک، به دلیل اینکه امکان فروش آن بارها و بارها، بدون نیاز به تحویل فیزیکی آنها وجود دارد، از روش‌های کسب درآمد با پتانسیل بالاست.
کسب مهارت در بازاریابی اینترنتی برای فروش دوره‌های آنلاین الزامی است.
برای فروش این دوره‌ها دو راه وجود دارد و می‌توان از هر دو راه بطور همزمان درآمد داشت.
راه اول ثبت و فروش دوره‌ها در سایت‌هایی مانند فرادرس (faradars.com) است که چندان توصیه نمی‌شود زیرا درصد بسیار پایینی به آموزش‌دهنده پرداخت می‌کنند (۱۵ تا ۲۰ درصد) .
ارزش دانش شما بالاتر از اینهاست که وقت خودتان را برای این مقدار کم تلف کنید.
راه دوم راه‌اندازی سایت خودتان برای دوره آنلاین است، با وردپرس می‌توان یک سیستم آموزش آنلاین جذاب باکیفیت خوب راه‌اندازی کرد.
تهیه دوره‌های ویدئویی با نرم‌افزار camtasia studio و سایر لوازمی که تهیه آن چندان مشکل و هزینه‌دار نیست مقدور است.
تهیه و فروش دوره‌های آنلاین مبحث بسیار گسترده‌ای است و البته با تهیه دوره و راه‌اندازی سایت، درآمد به سمت شما سرازیر نمی‌شود و باید برای سایت‌تان بازدیدکننده و برای دوره‌هایتان مشتری جذب کنید.

5- راه اندازی سایت خدمات مفید آنلاین

راه اندازی سایت خدمات آنلاین

ابزارهای مفیدی مانند ساخت ایمیل موقت، کد های جاوا، قالب وبلاگ، آمارگیر سایت، کوتاه‌کننده لینک و… به خاطر اینکه رایگان هستند معمولا ترافیک خوبی بدست می‌آورند.
برای راه‌اندازی این سایت‌ها اسکریپت‌های آماده‌ای وجود دارد که می‌توان آنها را خریداری کرده و آنرا شخصی‌سازی کرد.
هزینه راه‌اندازی بستگی به ابزارهایی دارد که ارائه می‌کنید، برخی سایت‌ها را می‌توان با سرمایه کم نیز شروع کرد. نکته مهم در این زمینه، صبر، تبلیغات، افزایش ترافیک و ارائه ابزاری واقعا مفید است که نمونه آن کمتر وجود داشته باشد.
برای تهیه اسکریپت‌های کاربردی می‌توانید در سایت‌هایی مانند codecanyon.net جستجو کنید یا اینکه سرمایه بیشتری بگذارید و اسکریپت اختصاصی طراحی کنید.
قبل از هرکار باید بازدهی اینکار را بسنجید، یکی از روش‌ها برای سنجش پرطرفدار بودن یک سایت در یک موضوع خاص، مشاهده رنک الکسای سایت‌های برتر در آن زمینه است. سایت‌هایی که رنک الکسای خوبی دارند طبیعتا ترافیک زیادی را به خود جذب کرده‌اند و اگر رقابت در آن زمینه برای شما ممکن باشد، شاید با راه‌اندازی چنین سایتی بتوان درآمد بالایی کسب کرد.

4- ساخت یک مجله اینترنتی 

کسب درآمد اینترنتی با مجله و راه اندازی مجله

موضوعات پرطرفداری مانند اخبار تکنولوژی، اخبار بازیگران، فیلم و سریال، بازی و سرگرمی و موضوعات مرتبط با بانوان می‌تواند موضوع یک مجله اینترنتی پرطرفدار نیز باشد.
منظور از مجله اینترنتی، سایت‌هایی هستند که با انتشار اخبار و محتوای جذاب، ترافیک زیادی را جذب می‌کنند و از طریق نمایش تبلیغات و فروش محصول درآمد بدست می‌آورند.
برای راه‌اندازی مجله اینترنتی شما نیاز دارید نحوه یافتن موضوعات پرطرفدار، گردآوری مطالب، انتشار صحیح، نحوه پست‌دهی و مهارت یک وبمستر را داشته باشید.
این مهارت‌ها در کوتاه مدت بدست نمی‌آید و بسیاری از مجله‌های موفق، آنرا با آزمون و خطا آموخته‌اند. اگر به فکرتان رسیده که با مطالب کپی شده و تکراری یک مجله راه‌اندازی کنید، بهتر است وقت خودتان را تلف نکنید. چون حتی اگر تعدادی بازدیدکننده نیز جذب کنید این بازدیدها پایدار نخواهد بود و سایت شما نیز تا حد مشخصی رشد می‌کند و رشد بزرگی نخواهد داشت.
محتوای جذاب، جزء جدانشدنی این مجله‌هاست و کسی که بتواند در گوگل رتبه بالاتری بدست آورد و به هر حال از هرطریق ممکن، توجه بازدیدکننده را به سمت خود جلب کند برنده است.

3- فعالیت در سایت های کلیکی

کسب درآمد از کلیک

اگرشما هم مهارتی ندارید و دلتون یه کاری کم دردسر میخواد ، حتماً سایت‌های کلیکی را دنبال کنید. این سایت‌ها به عنوان واسطه شرکت‌های مختلف عمل می‌کنند و وظیفه آنها ایجاد بازدید برای وب‌سایت‌های مختلف هست. شما به عنوان یک کارمند اینترنتی نیازی به آشنایی با تخصص خاصی ندارید و فقط با استفاده از یک کامپیوتر و یک خط اینترنت می‌توانید در طول روز درآمدی ثابت برای خود ایجاد کنید. روش کار این سایت‌ها بدین صورت است که شما یک حساب کاربری برای خود ایجاد می‌کنید و در ازای کلیک کردن بر روی برخی سایت‌های خاص و دیدن تبلیغات آنها، مبلغی بابت آن دریافت می‌کنید. میزان درآمد شما در این روش با میزان کلیک شما برروی تبلیغات مختلف و دیدن آگهی‌های تبلیغاتی آنها در ارتباط است.شاید فعالیت در سایت های کلیکی یک کار زمان بر و به نوعی تلف کردن وقت هست ولی با تبلیغ و جذب زیر مجموعه شما هم می توانید در این سایت ها به درآمد قابل توجه ای برسید.

2- ساخت پایگاه داده یا دیتا سنتر

کسب درآمد با پایگاه داده

زمانی که اسم پایگاه داده آورده می‌شود، بسیاری از ما از اسم و عنوان آن می‌ترسیم، اما به خاطر داشته باشید که شما نیز برای کسب درآمد از اینترنت می‌توانید یک پایگاه داده کوچک و یا حتی بزرگ ایجاد کنید. امروزه می‌بینید که بسیاری از وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌ها در زمینه فروش مقاله‌های علمی و ترجمه شده، فعالیت می‌کنند و حتی نمونه‌های مختلفی از پایان‌نامه‌‌های دانشگاه‌های مختلف را می‌فروشند. برای کسب درآمد از این روش، با کلیه دوستان خود در تمام شهرهای ایران مکاتبه کنید و سعی کنید که داده‌های علمی آنها را گرد آوری کنید. در گام بعدی به سراغ یک طراح سایت بروید و یک قالب آماده خیلی ساده بخرید. با این کار، به راحتی می‌توانید از طریق تلفن و راه کارهای دیگر نسبت به فروش این محصولات اقدام کنید

1- کسب درآمد با آموزش آشپزی اونم بصورت آنلاین

کسب درآمد آنلاین با آموزش آشپزی

 با توجه به اینکه خود من یکی از مشتریان پروپاقرص یکی از آشپزخانه‌های مجازی هستم، پیشنهاد می‌کنم که برای کسب درآمد از طریق اینترنت به سراغ این راهکار بروید. برای کسانی که به آشپزی علاقه دارند، طراحی یک سایت آشپزی بین 200 تا 500 هزار تومان هزینه دارد و نوشتن مطالب آن نیز کار سختی نیست. سعی کنید فیلم‌ها و مطالب مربوط به آموزش آشپزی را در این سایت‌ها قرار دهید و به جذب مخاطب برای آن بپردازید. اگر در زمینه بهینه سازی و سئو آشپزخانه مجازی خود موفق عمل کنید، مطمئن باشید که به زودی مشتریان زیادی برای غذاهای شما تماس خواهند گرفت.



کسب درآمد آنلاین ،کسب درآمد آسان،کسب درآمد اینترنتی

اگر به دنبال روش کسب درآمد مطمئن و (100% تضمینی)هستید  بسته کسب درآمد از اینترنت را تهیه کنید.

    دریافت بسته کسب درآمد از اینترنت    

الهام
ممنون از مطالب زیباتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

افراد آنلاين:
نقشه سايت یک آکادمی تمامي حقوق متعلق به سايت درآمد ویژه فیلمزی دانلود سریال مي باشد