دانلود برنامه های کمیاب اندروید

دانلود برنامه های کمیاب اندروید 

برنامه های پولی بازار را اینجا رایگان دریافت کنید...

برنامه های کمیاب پولی رایگان

دانلودآموزش دانلود برنامه های زیر

آموزش دانلود در موبایل

مرحله اول:

دانلود در موبایل

 

مرحله دوم:

دانلود آسان

مرحله سوم:

دانلود پکیج

 

آموزش دانلود با pc و لپ تاب

مرحله اول:

دانلود با پی سی

مرحله دوم:

دانلود با پی سی

مرحله سوم:

دانلود با پی سی




1-برنامه اندروید آداب معاشرت (برنامه رایگان )

برنامه آداب معاشرت

 

رفتار ما در تمام موقعیتهای جامعه، در چهارچوب آداب معاشرت انجام می‌شود، برخی از این آداب به دلیل تکرار، برای همه عادی شده و تقریباً در همه موقعیتها رعایت می‌شوند. اما در بعضی موارد دیگر، که کمتر اتفاق می‌افتند، مراجعی وجود دارند که رعایت آنها، ادب و نزاکت ما را نشان می‌دهند و هرگز برای انجام دادن یا ندادن کاری شرمسار نخواهیم شد.

 

آدابی که در این نرم افزار به آنها پرداخته می شود:

 


 - آداب عمومی معاشرت 

 

- آداب تربیت کودکان

 

- آداب غذا خوردن 

 

- آداب لباس پوشیدن

 

- آداب آپارتمان نشینی 

 

- آداب دوستی ، مهمانی و هدیه 

 

- آداب معاشرت در محیط کار 

 

- آداب نامه نگاری

 

- آداب استفاده از تلفن و موبایل  

 

 

 

باشد که با رعایت این آداب سطح فرهنگ خود و جامعه را بالا ببریم.

دانلود رایگان دانلود آداب معاشرت رایگان

2- برنامه آدرس یاب حرفه ای (در بازار 5000 تومان)

آدرس یاب حرفه ای


<< برای اولین بار با طراحی ویژه و خاص یک برنامه ویژه با کاربردها و امکاناتی بیش تر از سیستم های دیجیتال تمامی خودرو های لوکس و گران قیمت >>👌

لطفا تا آخر مطلب بخوانید ☺
همراه با :
1 - محل دقیق شما🚗
2 - ساعت و تاریخ دقیق ( شمسی برای اولین بار )⌚
3 - سرعت و ارتفاع شما از سطح دریا🏄
4 - نام منطقه و خیابانی که بوده اید🏨
5 - دمای هوا در آن لحظه ...☺


=> "برای بهینه سازی باطری و مصرف دستگاه شما ابتدا از جی پی اس و سپس از اینترنت و در صورت نبودن هیچکدام از این دو ، از سیمکارت شما برای مکان یابی شما استفاده میکنیم"👌👌👌

* امکانات نقشه ی ما :
به شما امکان این را میدهد که نقشه خود را مانند نقشه ای پیشرفته بچرخوانید ، کج کنید ، بزرگ و کوچک کنید و همچنین نوع (ماهواره ای ، نرمال و ... ) آن را تغییر دهید و حتی برای دفعات بعد بصورت پیش فرض درآورید ...👌👌👌

*🏨 آدرس یاب جهانی ما :
به شما امکان مکان یابی هر نقطه ای از دنیا را میدهد ، داخل یا خارج از ایران ... هر شهر ، روستا ، کوچه و خیابان یا محل های عمومی و اختصاصی در دسترس شما خواهند بود تنها با دانستن نام کامل یا بخشی از نام کامل ...👌👌👌


*🚗 با مسیر یاب ویژه ی ما :
کوتاه ترین و سریع ترین مسیر را بین دو نقطه از روی نقشه ( هر دو نقطه ای که در سراسر دنیا بخواهید ) بسرعت بیابید و از بهینه گی مسیر خود لذت ببرید ... همچنین میتوانید طول مسیر را قبل از حرکت داشته باشید ( برای اولین بار در بین تمامی برنامه های مشابه فارسی )👌👌👌


* 🏃با مشاهده گر نقاط کجا رفتم :
میتوانید تمامی نقاط ثبت شده توسط برنامه را بصورت کامل و یا تکی روی نقشه مشاهده کنید ... همچنین میتوانید اطلاعات دقیق هر نقطه را با لمس کردن آن نقطه مشاهده کنید و از دقت برنامه خود لذت ببرید ...👌👌👌


*🏣 با فیلتر کردن نقاط ثبت شده خود :
میتوانید در بازه ی تاریخ و ساعت و حتی دقیقه ی خاصی دنبال نقاطی که در آنها حظور داشتید بگردید ...👌👌👌

*😃 با پشتیبای لحظه ای ما :
در هر ساعت از شبانه روز همراه شما هستیم ... بدون نیاز به داشتن ایمیل یا اطلاعات خاص کامپیوتری از داخل برنامه با سازندگان و تولید کنندگان این برنامه 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته بصورت مستقیم در ارتباط باشید ...👌👌👌

دانلود رایگان دانلود آدرس یاب حرفه ای رایگان



کسب درآمد تضمینی 

کسب درآمد ماهانه 30 میلیون از اینترنت!!!

کسب درآمد میلیونی

برای شروع کسب درآمد شروع کنید...

3- آدرس یاب صوتی(در ایران اپ 3000 تومان)

آدرس یاب صوتی

وی مپ یا آدرس یاب صوتی هوشمند با هدف تسهیل حمل و نقل شهری توسعه داده شده است. کاربران وی مپ می توانند در سفرهای شهری و غیر شهری از این نرم افزار استفاده کنند. ویژگی که وی مپ را از سایر برنامه های جود در بازار متمایز می کند، تعامل صوتی برنامه و کاربران آن است. به این ترتیب، کاربران وی مپ می توانند پس از انجام تنظیمات لازم، آدرس مورد دلخواه خویش را با صدای واضح از برنامه خواسته و آن را روی نقشه مشاهده کنند.وی مپ پس از فعال شدن، موقعیت کنونی کاربر را بر روی نقشه، نمایش و آن را بطور صوتی اعلام می کند. همچنین، با لمس هر نقطه بر روی نقشه، وی مپ، عنوان آن را به کاربر بازگو می نماید و مسیر رسیدن به آن نقطه را نمایش می دهد.ویژگی دیگر آدرس یاب صوتی، هشدارهای صوتی آن است. با فعال شدن این قابلیت، وی مپ، کاربر را از ورود یا خروج به آخرین آدرسی که بر روی نقشه ثبت می کند، به طور صوتی آگاه سازد. کاربر می تواند پس از دریافت هشدار صوتی، آن را غیر فعال کند.ارایه اطلاعات مکان هایی مانند بیمارستان، ایستگاه مترو و ... که ممکن است کاربر بخواهد به آنها دست یابی داشته باشد یکی دیگر از امکاناتی است که وی مپ در اختیار قرار می دهد. به عنوان مثال، کاربر پس انتخاب ایستگاه مترو و جستجوی آن، می تواند ایستگاه های مترو در شعاع 5 کیلومتری خویش را مشاهده کند و با لمس عنوان نشانگر، اطلاعاتی درباره مکان دلخواه و مسیر رسیدن به آنجا را بر روی نقشه ببیند.یکی دیگر از امکانات وی مپ، امکان جستجوی متنی آدرس است. کاربر می تواند با انتخاب جستجوی متنی آدرس از لیست جانبی، آدرس مورد نظر را از برنامه بطور متنی درخواست کند. تهیه اسکرین شات از نقشه و ثبت آن در حافظه دستگاه، امکان دیگری است که کاربران وی مپ می توانند از آن استفاده نمایند. امکان ثبت آدرس ها و مسیرهای متعدد بر روی نقشه نیز یکی دیگر از امکاناتی است که در آدرس یاب صوتی فراهم شده است.کاربران توجه داشته باشند که وی مپ برنامه ای آنلاین است و به هنگام استفاده از برنامه، جی پی اس تلفن همراه باید فعال باشد.

دانلود رایگان دانلود آدرس یاب صوتی رایگان

4- گاوصندوق گالری عکس و فیلم(در بازار 5000 تومان)

برنامه گاو صندوق

*** گاوصندوق مکانی بسیار اَمن با امکانات و امنیت فوق العاده برای مخفی سازی فیلم ها و تصاویر گوشی و تبلت شما ***

* دیگه واسه همیشه از شر افراد مزاحم و فضول که تا اینکه گوشی تون رو بهشون میدن، سریع و وارد گالری تصاویر و عکس هاتون میشن، راحت شدید!

* خیلی راحت میتونید فیلم ها ، کلیپ های تصویری و تصاویر و عکس های شخصی خودتون رو به برنامه اضافه کنید و از گالری و دستگاه تون اون ها رو مخفی کنید!

* یا اینکه حتی میتونید خود برنامه رو از لیست برنامه های گوشی تون مخفی کنید تا کسی اصلا متوجه نشه که شما عکس یا فیلمی رو تو گوشی تون پنهان کردین!

* ما سعی کردیم برای امنیت بالای برنامه از الگوریتم های خاص رمزگذاری استفاده کنیم تا امنیت برنامه به بالاترین حد ممکن برسه!

* میتونید هنگام تنظیم رمزعبور برنامه یه سوال امنیتی تنطیم کنید، تا هر موقعه رمز یادتون رفت به اون سوال پاسخ بدین و برنامه رمزعبور رو به شما بده!

* یه بخشی رو برای برنامه اختصاص دادیم که میتونید بصورت تصویری و گام به گام طرز استفاده و آموزش های برنامه رو بخونید و از امکانات برنامه لذت ببرین!

برخی از قابلیت های برنامه:

✔ امکان مخفی سازی فیلم ها و کلیپ های تصویری با امنیت فوق العاده بالا

✔ امکان مخفی سازی تصاویر و عکس های شما با امنیت بسیار بالا

✔ امکان مخفی سازی خود برنامه از لیست اپلیکیشن های شما

✔ تنطیم پاسخ امنیتی در صورت فراموشی رمزعبور برنامه

✔ راهنمای تصویری و گام به گام استفاده از برنامه

✔ و...

دانلود رایگان دانلود برنامه گاو صندوق رایگان

5- جی بی واتس آپ (رایگان)

جی بی واتس آپ رایگان

قابلیت های GBWhatsApp :

  • امکان مخفی کردن آخرین بازدید
  • گزینه های حریم خصوصی
  • امکان تمایز بین پیام های لیست انتشار و عادی
  • امکان دانستن چه کسی آنلاین شد
  • امکان گذاشتن قفل رمز عبور برای واتس اپ
  • امکان ارسال حجم ویدئو 50 مگابایت به جای 16 مگابایت
  • امکان ارسال کلیپ صوتی 100 مگابایت به جای 16 مگابایت
  • امکان گذاشتن وضعیت با تعداد 250 کاراکتر به جای 139 کاراکتر
  • امکان فشار بر روی لینک ها بدون ذخیره شماره فرستنده پیام و یا مدیر گروه
  • امکان مخفی کردن نام و تاریخ زمانی که دو یا چند پیام کپی شوند
  • امکان تغییر شکل برنامه و تغییر آیکون برنامه و آگاهسازی ها
  • امکان ارسال تصاویر با کیفیت بالا
  • امکان غیرفعال کردن دریافت تماس صوتی/تصویری از هر کسی که شما می خواهید، ویا برای همه
  • قابلیت نمایش پیام های ارسال شده از هر کسی در گروه به صورت جداگانه
  • هنگامی که هر فرد تصویر پروفایل خود را تغییر داد برنامه به شما اعلان نمایش می دهد
  • قابلیت های دیگر

دانلود رایگان دانلود جی بی واتس آپ رایگان

6- برنامه کمک ایستاگرام(3000 تومان در مایکت)

برنامه کمک ایستاگرام

‏‏توسط این برنامه ، دیگر نیاز به گرفتن عکس از صفحه نمایش ( ScreenShot )، برش و ذخیره عکس ( که کیفیتی بسیار پایین تر از کیفیت فایل اصلی دارد ) نیست و میتوانید عکسها و فیلمهای مورد علاقه خود را در دستگاه خود ذخیره نمائید و هر زمان که نیاز داشتید ، از گالری دستگاه خود ، آنها را مشاهده نمائید .

‏نکته مهم :
‏حتما قبل از خرید برنامه با کلیک بر روی سه نقطه پایین عکسهای مد نظر خود در اینستاگرام ، از اینکه امکان ذخیره عکسهای پیج مورد نظر وجود دارد یا خیر اطمینان حاصل نموده و سپس اقدام به خرید برنامه نمائید .
‏ذخیره عکسهای موجود در برخی از پیجها ، توسط ارسال کننده بسته شده است و امکان ذخیره عکس وجود ندارد .
‏نبودن گزینه copy share url هنگام کلیک بر روی سه نقطه پایین عکس در اینستاگرام ، بیانگر مسدود شده ذخیره عکس است .
‏معمولا پیج هایی که برای فالو کردن نیاز به تائید دارند ، ذخیره عکسشان مسدود است .

‏این برنامه ، عکسها و فیلمهای مورد نظر شما در اینستاگرام را با کیفیت اصلی و با یک اشاره در دستگاه شما ذخیره مینماید . میتوانید عکسها را زوم نمائید و توسط بلوتوث و یا سایر برنامه ها ( وایبر ، واتس آپ ، تانگو ) به دیگران ارسال نمائید.

‏توجه : امکان دانلود از صفحاتی که Private هستند وجود ندارد.

‏نکته : در صورتیکه , برای عکس یا فیلمی گزینه copy share url وجود ندارد, این محدودیت از طرف برنامه اینستاگرام اعمال گردیده است و فقط عکس یا فیلمهائی امکان دانلود را دارند که گزینه copy share url برای آنها فعال باشد.

‏بدیهی است هر گونه سوء استفاده از تصاویر ذخیره شده برنامه , هتک حریم خصوصی افراد تلقی شده و مسئولیت آن بعهده شخص استفاده کننده میباشد.
‏بدلیل اینکه فرمت فیلمهای اینستاگرام Mp4 است ، بهتر است که از پخش کننده استاندارد گوشی استفاده نمائید . بعضی از پخش کننده ها فقط صدای فیلم را پخش میکنند.

‏برنامه دارای قسمتی برای نمایش فایلهای ذخیره شده است که تصاویر و فیلمها را بصورت مجزا بترتیب زمان دریافت ، در لیستی به نمایش در می آورد و امکان حذف و ارسال آنها وجود دارد.

‏فقط کافیست به اینترنت متصل باشید و قبل از استفاده از برنامه اینستاگرام ، این برنامه را فعال نمائید تا امکان دانلود تصاویر و فیلمها ، به برنامه اضافه گردد.

‏(((( بسیار مهم ))))
‏اگر استفاده از برنامه هایی همچون اینستاگرام ، وایبر ، تانگو ، لاین ، واتس آپ و غیره بدون اطلاع و آگاهی های لازم صورت گیرد نه تنها برای کاربران فرصت های جدید و ارتباطات ارزان و آسان را ایجاد نخواهد کرد بلکه منجر به شکل گیری تهدیدهای جدید در حوزه امنیتی و اخلاقی خواهد شد.
‏البته نباید این مسئله را از نظر دور داشت که هیچ کدام از عرصه های موجود در فضای مجازی به خودی خود تهدید محسوب نمیشوند.در واقع باید گفت تهدید در فضای مجازی زمانی متولد خواهد شد که از فرصت های نهفته در آنها به درستی و با آگاهی های لازم استفاده نشود
‏حریم خصوصی و محرمانگی اطّلاعات شخصی، یکی از مهم‌ترین و جنجالی‌ترین مباحثی است که از ابتدای همگانی شدن اینترنت و بعدتر با ظهور و بروز شبکه‌های اجتماعی وجود داشته‌است. تقریباً هیچ کسی پیدا نمی‌شود که بخواهد اطّلاعات شخصیِ فردی و خانوادگی خود را به راحتی در اختیار دیگران بگذارد.
‏بدیهی است برای اینکه عرصه های مختلف فضای مجازی همچون شبکه های اجتماعی و یا ابزارهای تلفن همراه منجر به بروز تهدیدهای جدید در حوزه امنیتی و اخلاقی نشوند،باید آموزش های لازم به کاربران آنها داده شود تا از وقوع مشکلات بعدی جلوگیری شود.
‏متأسفانه، بررسی‌ها نشان می‌دهد که حضور بسیاری از کاربران ایرانی در فضای شبکه‌های اجتماعی، با مخاطراتی در رابطه با تهدید حریم خصوصی آنان مواجه است و سهل‌انگاری این دسته از کاربران، گاه صدمات و لطمات جدّی بر آنان وارد کرده‌است.

‏طبق موارد فوق الذکر ، کاربران هنگام ارسال تصویر خود به برنامه هایی چون وایبر ، تانگو ، لاین و غیره این شرایط را پذیرفته اند که آن برنامه ها ، از این عکسها استفاده نمایند و در واقع ، کاربر پس از ارسال این تصاویر ، دیگر اختیار کنترل انتشار تصاویر را ندارد!!
‏این برنامه بطور عملی ، کاربران را با بخش بسیار کوچکی از نا امن بودن این برنامه ها آشنا میسازد و از این پس ، هنگام تعیین عکس پروفایل ، قطعا محتاط تر عمل خواهند نمود.
‏لازم به ذکر است که تمامی عکسهای مخاطبان برنامه هایی همچون وایبر ، تانگو ، لاین ، واتس آپ و غیره در دستگاه شما ذخیره شده است و با یک جستجوی ساده ، به تمامی آنها دسترسی خواهید داشت.
‏وظیفه برنامه کمک اینستاگرام ذخیره تصاویر برنامه اینستاگرام است ،بجای آنکه با گرفتن عکس از صفحه ، این کار را انجام دهند.
‏در پایان مجدد یادآور میشوم که ' لازمه استفاده از تکنولوژی ، داشتن دانش لازم نسبت به آن تکنولوژی است '
‏با احترام – امیری
‏در زیر بصورت تیتر وار ، برخی از اخبار مربوط به این نرم افزار ها آورده شده است :

‏1 ) معمولاً در شبکه‌های اجتماعی، جزئی‌ترین اطّلاعات کاربران نیز قابل دریافت و انتشار است. تصاویر ، علاقمندی‌ها، میزان تحصیلات، ارتباطات خانوادگی، ارتباطات دوستانه، شغل، محلّ زندگی، محل تحصیل و محلّ تولّد و بسیاری از جزئیات دیگر مورد سوال قرار می‌گیرد. برخی از وب‌سایت‌های شبکه‌های اجتماعی، حتّی رنگ مو، رنگ چشم و اندازه‌ی قدّ کاربر را نیز می‌پرسند.
‏گفتگوی هر دو نفر در وایبر، هزینه‌‌ای بالغ بر 2 میلیون تومان برای شرکت سازنده دارد و این در حالی است که این شرکت از شما هیچ هزینه‌ای اخذ نمی‌کند.
‏بنابراین بر خلاف تصور عامه که نرم افزارها و اپلیکیشن هائی همچون ویچت و وایبر را صرفا ابزاری برای ارتباط تلقی میکنند،این ابزارها کارکرد مهم دیگری دارند و آنهم فراهم کردن زمینه لازم برای دسترسی شرکت های ارائه کننده این خدمات به اطلاعات شخصی کاربران است. بدیهی است که هزینه‌های سرسام‌آور این وب‌سایت‌ها که خدمات خود را به صورت رایگان عرضه می‌کنند نمی‌تواند تنها از طریق تبلیغات تأمین شود و منطقی است که وب‌سایت‌های شبکه‌های اجتماعی، مخارج خود را از طریق فروش اطّلاعات تجاری و غیرتجاری که با داده‌کاوی در انبوهی از اطّلاعات کاربران و محتواهای چندرسانه‌ای آنان به دست آمده‌است تأمین کنند. از این رو محرمانگی اطّلاعات کاربران از سوی این گونه از وب‌سایت، ادّعایی بیش نیست.
‏2) بر اساس اطلاعاتی که دو تن از کارکنان کمپانی فیس‌بوک در مقاله‌ای منتشر کردند مشخص شد که فیس‌بوک از امکانات فنی‌ای برخوردار است که نوشته‌های کاربر همان لحظه که در حال تایپ آن است و فارغ از انتشار یا کنسل کردن انتشار٬ ذخیره می‌شوند.

‏3 ) به تازگی ارتش مصر استفاده سربازان از نرم افزار 'وایبر' را به علت سوء استفاده جاسوسی رژیم صهیونیستی از آن، ممنوع کرده است
‏4 ) Viber, Whats App, Oovoo و ...، کاربردی یا غیرکاربردی، روزانه اطلاعات شخصی میلیون‌ها کاربر را در سرورهای خارج از کشور ذخیره کرده و آنها را به وقت مناسب به ارگان‌های مختلف به فروش می‌رسانند؛ این تنها راه درآمد این نرم‌افزارهاست.

دانلود رایگان دانلود  برنامه کمک ایستاگرام رایگان

7- برنامه اینترنت پر سرعت واقعی (5000)

برنامه اینترنت پر سرعت

 

افزایش سرعت اینترنت: زمانی که سامانه را فعال میکنید تمامی همگام سازی ها و ارتباطات غیر ضروری اندروید غیرفعال شده و همچنین نرم افزارهایی که به صورت مخفیانه از اینترنت گوشی شما استفاده میکنند را شناسایی میکند و اینترنت آنها را غیرفعال میکند تا باعث افزایش سرعت اینترنت گوشی شود.

 

اشتراک اینترنت: این قسمت اینترنت سیمکارت شما را به صورت رایگان با بقیه دوستان که در نزدیکی شما هستند اشتراک میگذارد که اینکار گوشی شما را به مودم وایفای تبدیل میکند.

 

فعالسازی 3g/4g : با یک کلیک اقدام به فعالسازی اینترنت3g/4g خود شوید.

 

خرید شارژ و بسته اینترنت: خرید شارژ برای سیمکارت و بسته های حجمی اینترنت اپراتورها دیگر قابلیت برنامه میباشد.

 

چند آموزش و ترفند جالب از دیگر امکانات میباشد.

دانلود رایگان دانلود برنامه اینترنت پرسرعت واقعی رایگان

8-برنامه کیبورد کشیده نویس(2000 تومان در بازار)

کشیده نویس برنامه اندروید

کیبورد هوشمند کشیده نویس 
تم های زیبا و چشم نواز 
امکانات حرفه ای برای شخصی سازی

برخی از امکانات: 

✔ کیبورد زیبانویسی فارسی و انگلیسی و نمادها 

✔ اندازه کلیدها - مناسب برای تبلت ها 

✔ ارتفاع کلیدها 

✔ جابجایی بین متن با کلیدهای چپ و راست 

✔ کلیدهای کپی، کات (برش)، جایگذاری و انتخاب همه متن 

✔ 15 تم زیبا و چشم نواز با امکان ساخت تم های شخصی 

✔ دارای تم ios 

✔ اݩۅاع ځڔۋڢ شڪستہ ڣــــاڔسـے و انگلیسی 

✔ دارای تمام ایموجی های تلگرام 

✔ امکان ذخیره بی نهایت جمله کاربردی مانند ایمیل و آدرس و ... و تایپ با یک کلید 

✔   چیدمان کلید کیبرد ها ی شرکت های سامسونگ , گوگل , سونی , هواوی و اچ تی سی 

✔ امکان انتخاب فونت های فارسی برای کلید ها و همچنین اندازه حروف 

✔ انتخاب عکس یا والپیپر از گالری برای پس زمینه 

✔ ساخت حرفه ای پس زمینه با رنگ های دلخواه شما 

✔ تبدیل خودکار کلید اینتر به Search,Next,Go و... در مکانهای مناسب 

✔ صفحه کلید عددی خودکار 

✔ کشـــــــیدن حروف 

✔ حروف نشانه دار -َ-ِ-ُ-ً-ٍ-ٌ-ْٖ-ٔ-ٓ و علامت های أإؤءی‌ةئ و ... 

✔ تم های شیشه ای برای نمایش عکس پس زمینه 

✔ امکان فعال کردن صدای کلیدها هنگام لمس 

✔ امکان فعال کردن ویبره کلیدها و تنظیم شدت ویبره 

دیگر امکانات: 

✔ راهنمای کیبرد در قسمت تنظیمات: شامل کشیدن حروف و ... 

✔ شکلک های کاراکتری مانند :-) :| و حروف شکسته مانند: ے ڪ ٺ ږ ݐ و ڛ ݜ ڀ وۋ ڇ ڽ כ ɗⓓժÐოԲgʋ و یا کاراکترهای خاص مثل ✔✗•❀♥❤●☆★♡ 

✔ صفحه کلید ماشین حسابی برای راحتی کار با اعداد 

✔ اعداد فارسی و عربی ۱۲۳٤٥٦ 

✔ اسمتان را با مدل های زیبا بنویسید. فارسی یا انگلیسی 

✔ پشتیبانی از نمادهای ریاضی 

✔ چندین صفحه نشانه و نماد (Symbol) برای تایپ 

✔ نیم فاصله  (این فاصله است ... این‌نیم‌فاصله‌است) 

✔ شکلک و نمادهای کاربردی که سایر کیبوردها ندارند 

✔ گرفتن فضای بسیار کم برای اجرا و سرعت بالا 

دانلود رایگان دانلود  برنامه کشیده نویس

9-برنامه منوی سریع(3000 تومان در بازار)

منو اندروید

با این برنامه منوهایی شبیه به استارت رایانه خواهید داشت که دسترسی آسان به تمام برنامه ها را از هر صفحه ای ممکن می سازد و با استفاده از قابلیت جا به جایی بی درنگ بین برنامه ها، تبلت و موبایل شما را به یک رایانه تبدیل می کند! 
⭐️ ویژگی های برجسته:

✔️ منوی برنامه ها، که تمام برنامه های نصب شده روی دستگاه را نمایش می دهد. در این بخش شخصی سازی های متفاوتی قرار داده شده است.
✔️  نوار برنامه های اخیر، برنامه های اخیرا استفاده شده و بیشتر استفاده شده را نشان خواهد داد که به راحتی می توانید آن ها را اجرا کنید و بین آن ها جا به جا شوید.
✔️ قابلیت جمع کردن نوار و مخفی شدن آن، به شما این امکان را می دهید که استارت را تنها زمانی که نیاز دارید مشاهده کنید در غیر این صورت آن را مخفی کنید.
✔️ گزینه های قابل تنظیم بسیار زیاد، که با استفاده از آن ها به راحتی می توانید شکل و ترتیب و جای همه چیز را تغییر دهید!
✔️ می توانید برنامه های مورد علاقه تان را به نوار برنامه ها الصاق (pin) کنید یا آن ها را از نمایش در نوار منع کنید.
✔️ منوی دسترسی سریع، برای امکانات مربوط به برنامه ها با نگه داشتن انگشت روی آیکن برنامه ها (چه در نوار چه در منو) طراحی شده است.

⭐️⭐️ لطفا راهنمایی های زیر را مطالعه کنید و در صورتی که سوالی داشتید، برای ما به نشانی ​support@lollypop.ir ایمیل بفرستید.

⭐️ راهنمایی:
✔️ برای شروع استفاده، تنظیمات دلخواه را انتخاب کنید سپس از دکمه بالای صفحه، برنامه را فعال کنید و دسترسی لازم را به برنامه بدهید.
✔️ برای نمایش لیست برنامه ها در نوار، لازم است از طریق تنظیمات برنامه "دسترسی به میزان استفاده" را فعال کنید.
✔️ اگر شما استارت را روی تبلت خود استفاده می کنید و برای امکان قفل کردن صفحه از طریق استارت دسترسی "مدیریت سیستم" را به برنامه داده اید، قبل از اقدام به حذف برنامه باید این دسترسی را بردارید.
✔️ اگر پس از فعال سازی "جایگزینی صفحه اصلی" تغییری در صفحه اصلی مشاهده نکردید، این به خاطر محدودیت های اعمال شده از طرف سازنده دستگاه شماست. راه حل این است که به طور دستی از طریق تنظیمات گوشی/تبلت خود، لانچر صفحه اصلی را به استارت تغییر دهید. این عمل برگشت پذیر است.
✔️ با فعال سازی گزینه "عدم نمایش فلش"، پس از جمع کردن نوار، استارت  مخفی می شود. کافی است محل قبلی را لمس کنید تا استارت خود را نشان دهد!

⭐️ توصیه ها:
✔️ برای نمایش بهتر لیست برنامه ها در نوار، سایه پشت زمینه را فعال نگه دارید.
✔️ در صورتی که تعداد زیادی برنامه نصب شده دارید، بهتر است اسکرول بار را از تنظیمات برنامه فعال کنید.
✔️ توصیه می شود اگر دستگاه شما سخت افزار ضعیفی ندارد، همیشه گزینه "جا به جایی سریع برنامه ها" را فعال نگه دارید.
✔️ برای دسترسی سریع تر به تنظیمات برنامه، انگشت خود را روی آیکن استارت نگه دارید.
✔️ برای حذف سریع یک برنامه می توانید انگشت خود را روی برنامه (چه در نوار چه در منو) نگه دارید و از گزینه های آن بهره ببرید.

دانلود رایگان دانلود منوی سریع رایگان     

10-برنامه مترجم شناور (در بازار 10000 تومان)

مترجم شناور مترجم سخنگو متون(شناور+)

مترجم سخنگو و هوشمند متن به 21 زبان رایج دنیا با امکان تلفظ و تشخیص صدا و تبدیل آن به متن و همچنین تبدیل متن به صدا . (خواندن از روی متن)

 

برای اولین بار در برنامه های مشابه سرعت پردازش و تحویل ترجمه ی متن در عرض یک ثانیه!!!

 

تا حالا شده بخواهید یک متن را ترجمه کنید ولی دیکشنری های دیگر از انجام ترجمه ی صحیح ناتوان بودند؟

 

دیکشنری های دیگر فقط یه کلمه را معنی میکنند ؟

 

دوست داری ببینی اسمت به زبان های کره ای -چینی - ژاپنی یا هندی چی میشه؟چجوری نوشته میشه و تلفظ میشه ؟

 

میخواهید بدون دردسر زبان های گوناگون را به هم ترجمه کنید ؟

 

یک متن طولانی دارید و میخواهید معنی آنرا به ربان های دیگر در بیاورید ؟

 

حالا من مفتخرم برنامه ی "دیکشنری هوشمند متن " را به شما معرفی کنم!!! با این برنامه میتوانید 21 زبان دنیا را به هم دیگر ترجمه کنید و تلفظ آنها را گوش کنید !!!

 

 

 

امکانات نرم افزار :

 

قابلیت شاناور بودن

 

تشخیص صدا و تبدیل آن به متن

 

-تشخیص خودکار زبان

 

-تلفظ متن ترجمه شده

 

-ترجمه متن ، واژه

 

-سرعت بالا در وصل شدن به سرور

 

-امکان ترجمه 21 زبان به یکدیگر

 

-نمایش واژه های مشابه

 

و . .. .

 

زبان های قابل ترجمه به یکدیگر :

 

 

 

**عربی

 

**انگلیسی

 

**فرانسه

 

**آلمانی

 

**مصری

 

**هندی

 

**اندونزی

 

**ایتالیایی

 

**ژاپنی

 

**کره ای

 

**فارسی

 

**روسی

 

**اسپانیایی

 

**ترکی

 

**اردو

 

**ارمنی

 

**بلاروس

 

**چینی

 

**صربی

 

**آفریقایی

 

**آذربایجانی

دانلود رایگان دانلود مترجم متون شناور رایگان

  

11- دانلود رایگان از روبیکا(نامشخص)

دانلود رایگان دانلود  دانلود بدون هزینه از روبیکا

12- برنامه سلفی در شب (رایگان)

دانبود

تاحالا شده بخواهید تو محیط تاریک واسه دوستتون سلفی بگیرید ؟ 

یا موقع خواب یه عکس به دوستتون بدین تا احساس نزدیکی بیشتری کنین ؟

این برنامه به طور اتوماتیک قبل عکس گرفتن نور گوشی رو زیاد و کل صفحه را سفید میکند که به عنوان فلش جلو عمل کند.

ما به شما کمک میکنیم تا با گوشیهای معمولی هم احساس گوشیهای پیشرفته رو داشته باشید

تازه امکانات فوق العاده دیگه هم به زودی به این برنامه اضافه میشه

دانلود رایگان دانلود برنامه سلفی در شب رایگان

13-شماره ساز برای تبلیغات گسترده(قیمت 20 تومان)


#شماره_ساز #مخاطب_ساز
دوستان با این برنامه میتونید برا خودتون از فلان شماره تا فلان شماره مخاطب بسازین😜
و بعد برین تو تلگرام شماره هایی ک تلگرام دارن رو اد کنید گروهاتون
ی قسمتم داره ک میتونید باهاش اگر نخواستین مخاطبای ایجاد شده رو پاک کنید💁‍♂
این نسخه با نسخه ی قبلی فرق داره و خیلی بهتره
#قیمت 20 هزار تومان به رایگان برای شما

دانلود رایگان دانلود  شماره ساز مخصوص تبلیغ

14-سوت بزن عکس بگیره(1000 تومان در مایکت)

سوت بزن عکس بگیر

‏‏×یه دوربین کامل وفوق العاده- یه برنامه کم حجم واین همه ویژگی×
‏نیازمند اندروید4به بالا


‏تا حالا شده بخوای یه سلفی درست حسابی بگیری اما نتونی؟
‏تا حالا شده دستت کثیف باشه یا دستکش دستت باشه و بخوای عکس بگیری و اذیت شی؟
‏تا حالا شده بخوای تو مسیر رانندگی ازیه چیزی عکس بگیری اماپشت فرمان باشی؟
‏تا حالا شده بخوای یه دستی عکس بگیری امانشه؟
‏دیگه خیالت راحت باشه ! عکس با سوت رو بگیر و راحت سوت بزن و عکس بگیر تازه کلی افکت و ویژگی های جالبم داره که میتونی پایین بخونیشون
‏یه دوربین کامل و فوق العاده
‏لطفا امتیازتو ثبت کن تا بتونیم برنامتو بهتر کنیم و بهش ویژگی های دیگه ای مثل عکس گرفتن با گفتن کلمات یا اضافه کردن ویدجت برنامه رو صفحه قفل شده واسه عکاسی راحت تر یا فیلم برداری با سوت و ... و هرچی که بخوای رو اضافه کنیم.

‏ویژگی های این برنامه:
‏- گرفتن عکس به سه روش مختلف:سوت زدن-دکمه های صدا-دکمه دوربین
‏- امکان عکسبرداری بادوربین جلووعقب
‏-دارای تایمربامقادیر مختلف از0ثانیه تا5دقیقه(باتایمرپس ازسوت فرصت برای ژست دارید)
‏- قابلیت عکس گرفتن پشت سرهم باامکان تعیین فاصله زمانی بین عکس ها
‏- امکان توقف دوربین بعد ازگرفته شدن عکس با دو گزینه حذف یا ارسال
‏-امکان فعال کردن دوربین وعکس برداری حتی وقتی صفحه قفل باشد
‏-دارای حالات مختلف فلاش:اتوماتیک - خاموش - روشن - چراغ قوه
‏دارای حالات مختلف فوکوس تصاویر : فوکوس اتوماتیک - دستی - بی نهایت - ممتد
‏امکان تنظیم حساسیت به نور و تنظیم روشنایی
‏- امکان ثبت مکان گرفته شدن عکس در (detail) مشخصات عکس (مثلا برای ثبت خاطرات در مسافرت ها)
‏- دارای افکت های رنگی مختلف : سولارایز- سپیا - طبیعی - تخته ساه- سیاه و سفید - زیر آب و ...
‏-دارای افکت های مختلف صحنه : نزدیک - افقی- اقیانوس - شب - شب داخل محیط- بارکد - نیمه شب تاریک - اکشن - مهمانی - غروب و طلوع آفتاب - تئاتر - نور عقب - پاییزی و...
‏-امکان تنظیم تعادل نور متناسب با فلورسانت - نور روز - نور روز ابری - غروب آفتاب و ...
‏- امکان قفل کردن صفحه نمایش در حالت افقی یا عمودی هنگام عکسبرداری
‏- دارای کادر تشخیص چهره
‏-امکان ذخیره عکس در هر کجای گوشی خود
‏-امکان تعیین عملکرد دکمه های صدای گوشی : گرفتن عکس - زوم - تغییر صدا و..
‏-امکان تغییر رزولوشن دوربین
‏-امکان تغییر کیفیت تصویر
‏- حل سریع مشکلات گزارشی از طریق فرم داخل برنامه
‏-نمایش عملکرد برنامه در دستگاه شما
‏-دارای محیط کاربری کارآمد و گرافیک زیبا
‏- امکان تغییر محل رابط کاربری برای افراد چپ دست و راست دست
‏- امکان نمایش زاویه نسبت به افق و حافظه آزاد و جهت قطب نما و زوم و... روی صفحه دوربین
‏- کم حجم و سبک
‏و بسیاری امکانات دیگر...

‏توجه --دوستان مشکلاتتون رو از فرم داخل برنامه یا ایمیل برامون ارسال کنین تا در عرض چند ساعت حلش کنیم چون مشکلات از طریق نظرات پیگیری نمی شن. ضمنا کسانی که تماس میگیرن لطفا ایمیلشون رو چک کنن-- لطفا با درج نظر و امتیازتون به بهتر شدن برنامه کمک کنید. با تشکر :)

دانلود رایگان دانلود  برنامه سوت بزن عکس بگیره

15- تماس حرفه ای(10000 تومان در بازار)

تماس حزفه ای برنامه اندروید

سرویس حفاظت تماس : 
حریم شخصی افراد همیشه از مهمترین دغدغه ها می باشد.افراد همیشه به دنبال حفظ هرچه بهتر و بیشتر حریم خود در مقابل افراد سودجو و کنجکاو هستند. و اکنون این سرویس برای خصوصی سازی هرچه بیشتر حریم شخصی ،شما را یاری می کند،به طوریکه از پاسخ دادن به تماسهای ورودی شما توسط دیگران جلوگیری می کند.تنها کافیست یک رمز عبور تعیین کنید و از این به بعد گوشی شما تحت حمایت این سیستم قرار می گیرد.

سرویس کالر آیدی صوتی(آزمایشی ): 
این سرویس در حقیقت به نوعی منشی تلفنی می باشد که با خواندن شماره و یا نام فرد (نام اشخاص با صدای خود شما) تماس گیرنده به صورتکاملا فارسی،روان ، گویا و قابل فهم که توسط دوبلور های ایرانی گروه نرم افزاری الفت صداگذاری شده است.

سرویس رد تماس : 
این سرویس برای جلوگیری از تماس های مزاحم یا به طور کلی تماس هایی که مایل به پاسخگویی به آنها نمی باشید طراحی شده است.کافی است تا شماره هایی را که می خواهید،تعیین نمایید تا از آن به بعد گوشی شما تحت حمایت این سیستم قرار گیرد و شماره های انتخابی به طور خودکار رد شوند.همچنین اگر سرویس هوشمند سازی برنامه برای این سرویس فعال باشد،به سادگی و تنها با تکان دادن گوشی خود در هنگام تماس،شماره فرد تماس گیرنده در لیست سیاه قرار میگیرد و خیلی کارهای دیگر از این طریق میتوانید انجام بدهید

سرویس گزارش هنگام تماس : به کمک این سرویس وقتی تماسی دریافت می شود گزارش کاملی از فرد تماس گیرنده در صفحه گوشی شما نمایش داده می شودا سرویس تماس های مهم : به کمک این سرویس حتی زمانی که گوشی شما در حالت سکوت میباشد تماس های مهم خود (مثلا دوست صمیمی و غیره) را ازدست نخواهید داد و گوشی شما شروع به زنگ زدن می کند سرویس پشتیبان گیری : به کمک این سرویس از تمامی تماس های خود پشتیبان بگیرید و خیالتان اسوده باشد! 

دانلود رایگان دانلود  برنامه تماس حرفه ای

16-برنامه ترفند های ایرانسل و رایتل(قیمت نامعلوم)

دانلود رایگان دانلود ترفند رایتل ایرانسل

17- برنامه نصب xp در اندروید_(قیمت در مایکت5000 تومان)

دانلود

‏‏**** تجربه فوق العاده ایست که ویندوز ایکس پی ماکروسافت را در دستگاه اندرویدی خود داشته باشید****
‏تا آخر بخوانید تا حیرت زده شوید!
‏ابتدا ویدیو زیر را تماشا کنید تا متعجب شوید!!!!!

‏*** بنا به درخواست شما عزیزان ویدیو آموزشی در نرم افزار قرار گرفت، اگر 5 ستاره ها به 100 برسد، دیتابیس آماده هم به زودی در ورژن بعدی قرار می گیرد تا شما عزیزان هیچ گونه مشکلی در نصب نداشته باشید ***

‏<<<< بلاخره می توانید با آموزش ها و فایل هایی که درون این برنامه است، نسخه واقعی ویندوز xp را به راحتی در دستگاه اندروید خود نصب و اجرا کنید>>>>

‏شما با نصب این نرم افزار که شامل آموزش های کامل و ساده کار با امولاتور ویندوز xp و فایل هایی که درون آن است، می توانید ویندوز xp را در دستگاه اندرویدی خود تجربه و از امکانات آن استفاده کنید.
‏ما در این نرم افزار تمامی آموزش ها و ابزارهای راه اندازی ویندوز xp را قرار دادیم و به شما آموزش میدهیم که نوع ویندوز و سرویس پک آن را با توجه به سلیقه خود ساخنه و در تلفن یا تبلت خود استفاده کنید. آموزش ها کاملا ساده و همراه با تصویر می باشد تا شما عزیزان در نصب ویندوز هیچ گونه مشکلی نداشته باشید.

‏به علاوه شما می توانید با توجه به آموزش هایی که در نرم افزار به شما می دهیم بوسیله بلوتوث، موس و کیبورد را به ویندوز موبایل خود وصل کرده و به یک لپ تاپ تبدیل کرده.

‏لازم به ذکر است که سرعت بالا آمدن ویندوز متناسب با سخت افزار تلفن شما می باشد ، در صورتی که سوالی در رابطه با نصب ویندوز دارید با گزینه پشتیبانی مطرح کنید تا متخصصین ما به سوال شما پاسخ دهند...

دانلود رایگان دانلود  برنامه اجرای ویندوز رایگان

تشکر از دانلود شما...

از دیگر صفحات سایت ما دیدن کنید

پکیج کسب درآمدفیلم درآمد کسب شده از روش 2 پکیج 

   پکیج کسب درآمد  بخش خرید و دانلود محتوا   پکیج کسب درآمد   

Make Sure Internet Money

پکیج کسب درآمد%87 تخفیف ویژه 

  پکیج کسب درآمد برای مدت کوتاهی وقت دارید این پکیج ارزشمند را با تخفیف 87% خریداری کنید.

برای اولین بار این فرصت رو از دست نده!!!

87% تخفیف فقط برای امروز

پکیج کسب درآمد قیمت اصلی: 4,770,000 تومان

 پکیج کسب درآمدمبلغ قابل پرداخت:  فقط 32,500  تومان

پرداخت آنلاین با کلیه کارت های عضو شتاب


درگاه پرداخت مطمئن و امن زرین پال



درگاه پرداخت مطمئن و امن زرین پال

آپدیت شد  

 

تاریخ آپدیت پکیج  1400 می باشد

 



ناشناس
دست شما درد نکنه عالی بود
ناشناس
ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

افراد آنلاين:
نقشه سايت یک آکادمی تمامي حقوق متعلق به سايت درآمد ویژه فیلمزی دانلود سریال مي باشد