سایت گوگل چقدر درآمد داره؟ - روش درآمد گوگل :: ❞سامانه کسب درآمد از اینترنت❝|یک درآمد

ثروت و درآمد فراوان را جذب کنید

یک درآمد مناسب برای همه



✅🔹سایت گوگل چقدر درآمد داره؟ - روش درآمد گوگل

سایت گوگل چقدر درآمد داره - منبع درآمد گوگل از کجاست؟

کسب درآمد آنلاین

از موبایل های هوشمند گرفته تا روش  پیدا کردن آدرس خونه،از کسب درآمد گرفته تا بازی های موبایلی همه و همه در گـــوگــل

این ابر شرکت اینترنتی که امروزه در همه جا میشه پیداش کرد و جزو زندگی ها شده درآمد خیلی زیادی داره که در این پست میخوایم روش کسب درآمد این شرکت و منابع کسب درآمد اون رو معرفی کنیم با  یک درآمد  همراه باشید.

گوگل از کجا شروع کرد؟


ماجرای گوگل از یک پروژه تحقیقاتی آغاز شد؛ پروژه تحقیقاتی لاری پیج دانشجوی دکترای کامپیوتر در دانشگاه استنفورد.

اما دیدار و آشنایی او با سرگی برین دانشجوی هم رشته‌ای در آن دانشگاه باعث شد که لاری و سرگی با سرعت مقدمات تأسیس شرکت گوگل را فراهم سازند.

فرض آنها بر این بود که موتور جستجویی که قادر باشد روابط بین وب سایتها را تجزیه وتحلیل کند و فهرست نتایج به دست آمده را براساس میزان اهمیت رتبه‌بندی کند بسیار بهتر از روش جاری جستجو در آن زمان بود.

این رویداد در سال ۱۹۹۵ رخ داد و آنها تا سال بعد در این زمینه کار کردند و نام موتور جستجو را Rub Back انتخاب کردند، زیرا سیستم طراحی شده به گونه‌ای بود که پیوندهای پس پرده را برای تشخیص اهمیت و منزلت سایت موردبررسی قرار می داد.

آن دو، ابتدا موتور جستجو را در وب‌سایت دانشگاه استنفورد به کار گرفتند و آن را با دامنه (Domain). edu. googlestanford به ثبت رساندند. امـا دامنه google.comدر سپتامبر ۱۹۹۷ به ثبت رسید و در همان ماه شرکت گوگل به طور رسمی تأسیس شد. لاری و سرگی، دیسک‌های پرظرفیت خریدند و با نصب آنها در رایانه خود، که جایی جز اتاق خواب لاری نبود، به طور عملی نخستین مرکز داده گوگل را راه‌اندازی کردند. هدف آنها جلب حمایت مالی بود که طرح تجاری آنها را که در قالب پایان‌نامه دکترای خویش نوشته بودند، پشتیبانی کند.

آنها در جستجوی یک فرشته بودند_ این فرشته، مدیرعامل شرکت سان میکروسیستم بود که از راه رسید و ۱۰۰ هزار دلار پرداخت کرد. آن دو بلافاصله حمایت تعداد دیگری از دوستان و آشنایان خود را جلب کردند و شرکت را با سرمایه ۱/۱ میلیون دلار به ثبت رساندند. این کار در سپتامبر ۱۹۹۸ صورت گرفت. نسخه آزمایشی اولیه موتور جستجوی گوگل با حدود ۱۰ هزار جستجو در روز، کار خود را شروع کرد. یک سال بعد محل دفتر مرکزی شرکت به Alto Palo در دره سیلیکون کالیفرنیا منتقل شد. در آنجا تعداد کارکنان به هشت نفر و جستجوی روزانه به ۵۰۰ هزار رسید. درهمین سال، امید کردستانی، شرکت نت اسکیپ را ترک گفت و به عنوان نایب رئیس فروش و توسعه کسب و کار در گوگل مشغول به کار شد. کمبود جا در دفتر مرکزی در ابتدای کار بقدری به چشم می خورد که اگر همکاری می خواست برخیزد، باید سایرین صندلی‌های خود را جابه جا می کردند.

هنگامی که AOL موتور جستجوی خود را گوگل قرار داد، تعداد جستجوی روزانه به سه میلیون افزایش یافت. در سال ۲۰۰۰ گوگل به طور رسمی به عنوان بزرگترین موتور جستجوی جهان معرفی شد. فهرست یک میلیارد صفحه‌ای با جستجوی روزانه ۱۰۰ میلیون، گواه این انتخاب بود.

در ابتدای سده جدید، لاری و سرگی، دکتر اریک اشمیت را به عنوان مدیرعامل گوگل به شرکت فراخواندند. در این سال، خدمات جستجو در تصاویر به کار گرفته شد و امکان جستجو در ۲۵۰ میلیون تصویر فراهم شد. تعداد مستندات برای جستجو به سه میلیارد صفحه در وب افزایش یافت.

در سال ۲۰۰۲، گوگل – نیوز راه‌اندازی شد که امکان دسترسی به ۴۵۰۰ منبع خبری را در جهان فراهم می ساخت. خبرها و عکسها به صورت اتوماتیک انتخاب و مرتب می شوند. یک برنامه رایانه‌ای این کار را انجام می دهد و به گونه مداوم، فایل‌ها را به روز می کند. در سال ۲۰۰۴ تعداد صفحه‌های وب به ۲/۴ میلیارد صفحه، تعداد عکسها به ۸۸۰ میلیون عکس و تعداد پیامها به ۸۴۵ میلیون رسید. درهمین سال پست الکترونیکی Gmail از سوی گوگل راه‌اندازی شد که نخستین خدمات پست الکترونیکی برپایه وب محسوب می شد و رکورد فروش ۸۰۵ میلیون دلاری را به دست آورد.

در سال ۲۰۰۵، گوگل وبلاگ عرضه شد که امکان جستجوی مطالب خیلی ویژه‌ای را فراهم می کرد. گوگل زمین (Earth) و سپس گوگل ماه و مریخ نیز درجهت امکان پرواز مجازی در فضا و تمرکز به مناطق موردنظر و دیدن دقیق منظره دنیای واقعی راه‌اندازی شد. در این هنگام کارکنان گوگل به حدود ۵ هزار نفر رسیده بودند.

شرکتی به این بزرگی بدون درآمد است؟ مگه میشه ، مگه داریم...

گوگل چگونه درآمد زایی می کند؟

خب ما برای خدماتی که از گوگل دریافت می کنیم هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنیم،مگه میشه شرکتی به این بزرگی بدون درآمد باشه؟ قطعا خیر

اندرو لوییس در این باره می گوید:

 اگر برای چیزی هزینه ای پرداخت نکردید، شما مشتری نیستید بلکه خود محصول هستید. 

پس موضوع این نیست که شما هزینه ای برای این محصولات و خدمات پرداخت نمی کنید، موضوع روش پرداختی است که شما دارید. در سال ۲۰۱۷، گوگل ۳۱.۹۱ میلیارد دلار درآمدزایی کرده بود که از این میان ۲۷.۲۷ دلار به خاطر تبلیغات گوگل ادوردز بوده است.

این مقدار معادل ۸۵.۵ درصد از کل درآمد گوگل بوده است.

به همین خاطر پاسخ سریع به سوال بالا، استفاده از گزینه ای به نام تبلیغات است.

سوال بعدی که به ذهن خطور می کند این است که:

گوگل چگونه از تبلیغات درآمدزایی می کند؟

کسب و کار تبلیغاتی گوگل به سه بخش اصلی تقسیم بندی می‌شود:

ادوردز، ادسنس و ادموب.

ادوردز نرم افزاری است که تعیین می‌کند کدام یک از تبلیغات در صفحات گوگل نمایش داده شود و ادسنس نیز تبلیغات را بر روی سایر سایت ها منتشر می کند.

به عنوان مثال اگر شما صاحب یک وبلاگ خبری باشید و من بخواهم تبلیغی بر روی سایت شما داشته باشم، کافیست جایگاه تبلیغم را مشخص کنم و باقی کارها را به ادسنس بسپارم.

ادموب نیز همانند ادسنس است و فقط برای اپلیکیشن های موبایلی کاربرد دارد. اگر به دنبال یک تعریف ساده هستید باید بدانید که ادوردز بزرگترین منبع درآمد گوگل است.

درآمد گوگل از کجاست؟

کاری که موتور جستجو در ابتدا انجام می‌دهد فرآیندی است که به آن خزش وب می گویند. در این فرایند نقشه ای از وب ایجاد می شود و ارتباط بین آن ها ساده تر می شود. زمانی که در این موتور جستجو به دنبال یک هتل ارزان در تهران می گردید شما کل وب را جستجو نمی کنید. گوگل تنها محتوایی را که در حال حاضر ایندکس شده و فکر می کند به جستجوی شما مرتبط است را نشان می دهد.

خوب حالا سوال اینجاست که گوگل از کجا متوجه این مرتبط بودن می شود؟

و چگونه می تواند نتیجه یا تبلیغی را بالاتر از سایر نتایج نشان دهد؟

به نظرم این بخش دشوارترین بخش از ماجراست. جایی که شما در آن نقش پررنگی خواهید داشت.

الگوریتمی که توسعه آن بیش از ۵ سال طول کشید

الگوریتم گوگل

موتور جستجو برای اینکه بفهمد شما به دنبال چه چیزی هستید از الگوریتم یادگیری ماشینی استفاده می کند که ورودی شما را به کمک پردازش زبان طبیعی مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد تا متوجه منظورتان شود. البته این الگوریتم از محتوای جمع آوری شده از خود سایت ها نیز استفاده می‌کند. داده های شما همان چیزی است که این الگوریتم از آن بهره می‌برد. همین امر در مورد ترتیب نتایج طبیعی صدق می‌کند.

نمونه ساده زمانی است که شما به دنبال چیزی هستید و به سرعت بر روی نتیجه دومی که نشان داده شده است کلیک می کند و فرض می نمایید به کوئری جستجو شده مرتبط تر است. در این شرایط، نتیجه دوم در کوئری های جستجو شده بعدی در رتبه های بالاتر نشان داده می شود.

زمانی که صحبت از نشان دادن و مرتب کردن تبلیغات به میان می‌آید قضیه جذاب تر می شود. توجه داشته باشید که این نوع تبلیغ شبیه تبلیغات تلویزیونی که باید بودجه و هزینه زیادی برای نشان دادن تبلیغ پرداخت شود نیست.

کاری که گوگل انجام می دهد و باعث تمایز آن از سایر رقبا می‌شود توانایی آن برای نشان دادن تبلیغات شخصی سازی شده به افرادی است که واقعا به آن نیاز دارند. مثلا فرض کنید مادربزرگ شما تبلیغات عالی در مورد آیفون و تحولات آن در اینترنت مشاهده کند. قطعا این تبلیغات برای او جذاب نخواهد بود. اما اگر این تبلیغ به فردی نشان داده شود که به دنبال خرید گوشی جدید است، اثرگذارتر خواهد بود و به فروش بیشتری منجر خواهد شد.

برای برنده شدن در تبلیغات گوگل باید مزایده کنید

گوگل برای اینکه تصمیم بگیرد کدام تبلیغ را در جایگاه بالاتری نشان دهد (در کنار مرتبط بودن تبلیغ با جستجو) مزایده ای را بین تبلیغ کنندگان برگزار می کند. زمانی که فردی واژه یا عبارتی را در گوگل جستجو می کند این فرایند مزایده وارد کار می شود. فرآیند مزایده بر اساس مزایده ویکری است و به آن مزایده قیمت دوم تعمیم یافته گفته می شود.

قصد ندارم در این مقاله به موارد خاص چنین مزایده ای بپردازم. فقط کافیست بدانید که چنین مزایده ای معمولا مزایده یک نوبتی است و هر چقدر مقدار مزایده بیشتر باشد برنده می شود. نکته مهم که باید بدانید این است که استراتژی برجسته و غالب در مزایده ویکری، مزایده بر روی ارزش اصلی محصولات یا خدمات است.

اجازه دهید این موضوع را با یک مثال بیشتر توضیح دهیم.

فرض کنید که شما صاحب یک هتل هستید و می‌خواهید تبلیغ هتل خود را در گوگل قرار دهید. حالا فرض کنید همه افرادی که به دنبال تبلیغ هتل خود هستند کیفیت تبلیغ یکسانی دارند. اگر مزایده پیشنهاد شده توسط گوگل ۱ دلار باشد و دو نفر همین هزینه را پیشنهاد کرده باشند و شما ۲ دلار پیشنهاد دهید، قطعا برنده خواهید بود و تبلیغ شما در جایگاه بالاتری نشان داده می شود، اما تنها ۱ دلار پرداخت خواهید کرد زیرا مزایده قیمت دوم در این شرایط به کار می رود.

خوب این کار هم شبیه تبلیغ در تلویزیون است. شما برای نشان دادن تبلیغ در گوگل هزینه می کنید اما نمی دانید کاربر به تبلیغ شما توجهی خواهد کرد یا خیر. به همین خاطر است که گوگل به ازای هر کلیک از مشتریان خود هزینه دریافت می کند.

اگر فردی روی تبلیغ شما کلیک نکند، هزینه ای نیز دریافت نخواهد شد. اینجا دقیقا همان جایی است که کیفیت تبلیغ به میدان می آید و موارد متعددی در تعداد کلیک ها اثر می گذارد. کلیک بیشتر به معنای کیفیت بیشتر تبلیغ شماست. این ارزش برای ترتیب تبلیغات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و گوگل معمولا به تبلیغات با کیفیت ارزش بیشتری می دهد.

اما ممکن است یک سوال دیگر به ذهنتان خطور کند و آن هم این است. همه مواردی که در این مقاله بیان شد درآمدزایی گوگل را توجیح می کند؟

اجازه دهید یک حساب و کتاب ساده در این مورد داشته باشیم. ماهانه در ایالت متحده آمریکا ۴۵۰۰۰۰ جستجو برای هتل های ارزان در موتورهای جستجو انجام می شود و مزایده پیشنهادی ۳.۸ دلار است. اگر نیمی از این جستجوها به کلیک بر روی تبلیغ منجر شوند، به ازای هر ماه ۸۵۵۰۰۰ دلار در ماه برای گوگل درآمدزایی خواهد شد و این تنها برای یک تبلیغ است.

نتیجه گیری درباره درآمد گوگل:

خوب همانطور که مشاهده کردید درآمد اصلی گوگل از کسب و کارش در دنیای تبلیغات به دست می آید. این شرکت بر روی داده های جمع آوری شده از خود کاربران تکیه می کند. ادوردز تبلیغات را بر روی صفحات گوگل قرار می دهد. این در حالیست که ادسنس و ادموب تبلیغات را بر روی سایت های همکار و اپلیکیشن های موبایلی همکار به نمایش می گذارند.

معمولا هزینه ها به ازای هر کلیک دریافت می شود. برای تعیین ترتیب نمایش تبلیغات در سایت ها، مزایده ای بین تبلیغ کننده ها انجام می شود و کیفیت تبلیغ مدنظر قرار می گیرد. گوگل از این طریق درآمدزایی می کند.

برای شروع کسب درآمد از اینترنت اینجا کلیک کنید

نظرات  (۰)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

نماد های اعتماد💳



❞سامانه کسب درآمد از اینترنت❝|یک درآمد

کسب درآمد از اینترنت بصورت آسان و تضمینی

کسب درآمد اینترنتی✅بدون سرمایه اولیه ✅بدون محدودیت سنی✅بدون محدودیت جنسی✅ثبت نام


آدرس: تهران، تهرانپارس، خیابات شهید منصور زهدی، پلاک 104، طبقه اول، واحد 2

ایمیل: Froshtel@gmail.com

    تلفن: 021-88275361

    ⓵𝓓𝓐𝓡𝓐𝓜𝓐𝓓.𝓲𝓻

    توجه:⛔ تمامی حقوق مطالب و قالب برای "یک درآمد - کسب درآمد اینترنتی " محفوظ است و هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد❌