6 سرویس دهنده وبلاگ برتر ایرانی | انتخاب بهترین ها

   برترین سرویس های وبلاگدهی از دید کاربران  

آموزش وبلاگ نویسی

شما کدوم رو انتخاب می کنید در زیر همین صفحه در بخش نظرات بگید... 

1- blog.ir - بیان بلاگ

با محصولات و خدمات بیان، بهتر بیان شوید! با استفاده آسان از امکانات حرفه ای، حضور موثر در وب را تجربه کنید. این شعاری است که بهترین سرویس وبلاگ نویسی در سال 2019 برای خود انتخاب کرده است.

بلاگ همه امکانات یک سایت حرفه ای را در خود دارد فقط باید اونارو فعال کنید یا بخرید

مناسب برای تمامی کسب و کار های اینترنتی 

هیچ محدودیتی نداره اگه شما محدود نباشید ، انتخاب بهترین ها تا کنون بیش از 10 هزار سایت با بلاگ به اوج رسیدند

 

2- mihanblog.com - میهن بلاگ

میهن‌بلاگ یکی از ارائه‌دهندگان خدمات وب‌نوشت به فارسی است. میهن بلاگ فعالیت خود را در تاریخ ۲۶ آبان سال ۱۳۸۳ آغاز کرد. این سایت خدمات ویژه‌ای به وبلاگ نویسان می‌دهد. میهن بلاگ یکی دیگر از برترین و پربازدیدترین سایت ایرانی محسوب می‌شود که در مقایسه با بلاگ سطح پایین تری دارد

ولی این سرویس دهنده وبلاگ مناسب برای یک وبلاگ نویس تازه کار هست که محدودیتی برای نوشتن ندارد و حتی دلش می خواد از وبلاگش کسب درآمد داشته باشه میهن بلاگ کد های کسب درآمد از وبلاگ را محدود نمی کند

3- blogfa.com - بلاگفا 

بلاگفا یک ابزار قدرتمند برای ساخت و مدیریت وبلاگ است درسته این عنوانی هست که بلاگفا برای خودش انتخاب کرده و واقعا سیستم قوی و خوبی داره که در گوگل هم منتشر می شه ولی بیش از حد قدرتمند هست و برای کسب و کار ها یا اونایی که دنبال کسب درآمد از اینترنت با وبلاگ هستند اصلا چیز خوشایندی نیست بصورت منظم بررسی میشه و اگر در وبلاگی کد های پاپ آپ یا پاپ باکس و یا هر گونه کد درآمد زایی قرار داده بشه حذف میشه و اگه زیاد پافشاری کنید ، برای بلاگفا مهم نیست که شما چه کسی هستید وبلاگ شما رو مسدود می کنه با این وجود  بلاگفا به شما کمک می‌کند تا با سرعت و سهولت اطلاعات، خاطرات، مطالب و مقالات خود را در اینترنت منتشر کنید و از نوشته های خودتون لذت ببرید.

4- persianblog.ir - پرشین بلاگ

یک ضاهر شیک  و باکلاس برای کسانی که به رابطه کاربری در وبلاگ نویسی اهمیت میدن و زیبایی رو می پسندند. 

پرشین بلاگ اولین سرویس ساخت رایگان وبلاگ و مدیریت وبلاگ که قابلیت نمایش آمار, مدیریت فایل و آپلود, دریافت بازخورد هوشمند را دارد و همیشه رایگان خواهد ماند.

 پرشین بلاگ به کمک اعضای خود پس از گذشت مدتی حجم وسیعی از محتوای غنی را در زمینه‌های مختلف در سطح اینترنت منتشر کرد. این روند ادامه داشت تا تقریباً پس از گذشت چهار سال تعداد وبلاگ‌هایی که بر روی پرشین بلاگ وجود داشته‌اند، عددی بین ۲۰۰ تا ۷۰۰ هزار وبلاگ بوده‌است. وبلاگ‌نویسی لذتی شیرین است که برای قشر خاصی از مردم همیشه جذابیت‌های خودش را داشته و دارد ؛ عموما وبلاگ نویسان در پایان یک روز کاری روزمرگی‌هایشان را نقل میکنند و یا افرادی که در زمینه‌های تخصصی فعالیت میکنند در همان زمینه شروع به نوشتن و جذب مخاطب میکنند ؛ حتی دیده شده که شرکت‌ها نیز برای معرفی خدمات خودشان از فضای رایگان وبلاگ‌ها استفاده میکنند. امروزه وبلاگ نویسان یا بلاگرها در زمینه‌های مختلفی مانند: ورزشی، خبری، پزشکی، هنری و فرهنگی، آموزشی، شخصی، تجاری، مذهبی و یا اقتصادی و..... به ساخت وبلاگ می‌پردازند و همیشه سعی در به روز نگه داشتن آن دارند. هر شخص با ساخت یک وبلاگ می‌تواند به طرح و انتشار عقاید؛ ایده‌ها و دیدگاه‌های شخصی؛ تمایلات و روزمرگی‌های خویش بپردازد.

5- blogsky.com - بلاگ اسکای

6- farsiblog.com - فارسی بلاگ

فارسی بلاگ یک ابزار قدرتمند و حرفه ای است که به شما این امکان را می دهد وبلاگ خود را به صورت رایگان ایجاد کنید و در مورد موضوعات مورد علاقه , خلاقیت و رشد،خاطره،سرگرمی، و... فعالیت کند فارسی بلاگ از قدیم کاربران خود را جذب کرده و اکنون یکی از بهترین ها هست.

شما کدوم سرویس وبلاگ نویسی رو دوست دارید یا در آنها فعالیت دارید؟

در بخش نظرات ،نظر بدید

 

پکیج کسب درآمدفیلم درآمد کسب شده از روش 2 پکیج 

   پکیج کسب درآمد  بخش خرید و دانلود محتوا   پکیج کسب درآمد   

Make Sure Internet Money

پکیج کسب درآمد%87 تخفیف ویژه 

  پکیج کسب درآمد برای مدت کوتاهی وقت دارید این پکیج ارزشمند را با تخفیف 87% خریداری کنید.

برای اولین بار این فرصت رو از دست نده!!!

87% تخفیف فقط برای امروز

پکیج کسب درآمد قیمت اصلی: 4,770,000 تومان

 پکیج کسب درآمدمبلغ قابل پرداخت:  فقط 32,500  تومان

پرداخت آنلاین با کلیه کارت های عضو شتاب


درگاه پرداخت مطمئن و امن زرین پال



درگاه پرداخت مطمئن و امن زرین پال

آپدیت شد  

 

تاریخ آپدیت پکیج  1400 می باشد

 



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

افراد آنلاين:
نقشه سايت یک آکادمی تمامي حقوق متعلق به سايت درآمد ویژه فیلمزی دانلود سریال مي باشد